Parempia palveluita

kansalaisille

Kworkin Palvelualusta on asianhallintajärjestelmä, joka helpottaa kansalaisten avun saamista hallinnosta tarjoamalla virtaviivaistetun työnkulun erityyppisille tapauksille: yhteydenottopyynnölle, hakemuksille, palvelusetelille tai jollekin muulle.

Palvelualusta helpottaa kansalaisten avun saamista hallinnosta tarjoamalla virtaviivaistetun työnkulun erityyppisille tapauksille: yhteydenottopyynnöt, hakemukset, palvelusetelit tai jokin muu. Se on tapaustenhallintajärjestelmä, jossa on mukautettavat työnkulut.

Helpota asiointia

viranomaisten kanssa

Kaupungit

Vastaanottaa ja käsitellä hakemuksia ja muita tapauksia, jotka noudattavat ennalta määriteltyä prosessia.

Työllisyyspalvelut

Avustusten ja palvelusetelien tarjoaminen

Julkinen sektori

Erityyppisten hakemusten käsittely ennalta asetettujen sääntöjen mukaisesti.

Palvelualusta

Ominaisuuksia

  • Julkinen verkkosivusto vaihtoehtojen esittelyä ja markkinointia varten
  • Hakemusten käsittely ja hyväksyminen
  • Sähköpostiviestit / palautekyselyt hakijoille mahdollista
  • Analytiikka (+ hälytykset)
  • Käyttäjien hallinta
  • Nopea käyttöönotto
  • Näkemyksiä virkamiehille, kansalaisille ja valvojille
  • Valinnaiset näkymät, joiden avulla palveluntarjoajat voivat raportoida edistymisestä, nähdä asiakkaansa ja ehdottaa päivityksiä julkisiin markkinointitietoihin.
  • Virtaviivaistetut hakuprosessit
  • Eri asiakasryhmien hallinta
  • Määräaikojen hallinta
  • Raportointi ja tilastot
  • Palautekyselyjen luominen, lähettäminen ja analysointi
  • Käyttäjien hallinta ja useat roolit
  • Avustusten maksukertomukset
  • Pankin ja kolmannen osapuolen tunnistautuminen, kuten Suomi.fi
  • Analytiikka
  • Tietosuoja (GDPR)
  • Monikielinen

Tapaus: Covid-19 avustukset

Kun uusi koronavirus ryntäsi nopeasti läpi maailman, Suomi reagoi uuteen pienyrittäjille suunnattuun avustusohjelmaan. Kunnille annettiin tehtäväksi tämä uusi avustus, ja uusi käsittelyjärjestelmä oli perustettava nopeasti. 25 kuntaa valitsi Kworkin palvelualustan pienyritysten avustusten käsittelyalustaksi. Alusta räätälöitiin 1-2 viikon kuluessa siitä, kun uutta lakia ehdotettiin. Seuraavien viikkojen aikana käsiteltiin yli 15 000 hakemusta. Työ- ja elinkeinoministeriö halusi ymmärtää paremmin, millaisia avustuksia myönnetään. Kwork oli toinen kumppani, joka tarjosi analytiikkaa ja dataa analysoidakseen pienyritysten tilannetta ja tarpeita Suomessa.