Blogi: Digitaaliset kohtaamiset
"Innovaatiot löytyvät uuden teknologian mahdollisuuksien ja ihmisten käyttäytymisen rajapinnasta."

Innovaatiopalvelumme vastaavat kysymykseen millaisia mahdollisuuksia ja muutospaineita kuluttaja- tai työkäyttäytymisen muutokset luovat. Keskeistä ovat luovuus, ihmisymmärrys, palvelumuotoilu ja innovaatiomenetelmät.
Innovaatiot, osa 1: teknologiat
Innovaatiomahdollisuudet syntyvät teknologian kehittymisen ja käyttäytymisen muutosten rajapintaan. Tässä osassa yleiskuvaus teknologioista ja niiden mahdollisuuksista.
Chatbotit
Pikaviestinten ja chatin suosio on yllättänyt kaikki. Facebookin tutki 8:ssa eri maassa, ja 51% käyttäjistä kertoi pikaviestinten korvanneen muut viestintätavat . Suomessa jo vuonna 2016 pikaviestinten käyttö ylitti sosiaalisen median kaikissa ikaryhmissä. Chat itsessään on suosituin asiakaspalveluväylä. Chatbotit ovat kolmannes käyttökokemusta, kolmannes viestintää ja kolmannes teknologiaa.
Digitaalinen viestintä
Verkkokoulutuksista online-mainontaan: Digitalisaatio tarjoaa uusia väyliä tavoittaa, tiedottaa ja vaikuttaa.
